Tota mare vol tenir un embaràs fàcil, sense complicacions i un bebè sa. Per desgràcia, cada vegada més dones pateixen complicacions de l'embaràs, com l'anèmia, pressió arterial alta, problemes de tiroides, diabetis, part prematur i baix pes en néixer.
Més nens neixen amb defectes de naixement i molts dels que semblen normals en néixer arriben a desenvolupar problemes de salut més endavant en la vida.
Un de cada 10 els nens que tenen TDAH, un de cada 150 es convertirà en autista. Els nens es veuen afectats per l'ansietat, la depressió i el trastorn bipolar. Els nens desenvolupen diabetis tipus 2, que era una cosa inaudita fa tot just 20 anys.
Els experts coincideixen que la majoria d'aquests problemes es poden reduir i prevenir fins i tot per una nutrició adequada durant l'embaràs.
La nutrició de la mare té un efecte no només en l'embaràs i el pes en néixer del nadó, sinó fins i tot sobre el risc de defectes congènits, complicacions de l'embaràs, la malaltia materna i les malalties en el futur que el nen té l'edat adulta.
Els nutrients a reduir les complicacions de l'embaràs i defectes de naixement
Els estudis demostren que una dieta adequada i suplements nutricionals, com ara l'oli de peix, vitamines C i E pot prevenir la malaltia de la mare durant l'embaràs i el part prematur. La vitamina A i betacarotè, juntament amb el magnesi, oli de peix, i el zinc pot reduir la mortalitat materna. Ferro i àcid fòlic a reduir l'anèmia. El calci redueix la incidència de la pressió arterial de la preeclampsia i alt.
D'acord amb el Journal of Nutrition:
"Nombrosos estudis recolzen la idea que una causa important de complicacions durant l'embaràs pot ser la nutrició deficient."
"La freqüència i severitat de les complicacions de l'embaràs es pot reduir a través d'una millora en l'estat nutricional de la mare."
"Deficiències de la nutrició materna ... poden ser importants contribuents a l'aparició de defectes de naixement. "
La nutrició materna afecta la resta de la vida del nen
La investigació mèdica mostra que una bona nutrició durant l'embaràs i la infància pot reduir el risc del nadó de càncer en el futur.
Adequada suplementació nutricional de la mare pot reduir el risc de diabetis més endavant en la vida del nen.
Certes deficiències específiques (per exemple magnesi) també pot augmentar el risc de diabetis futur.
Fins i tot el risc d'osteoporosi futur (en un bebè quan ell o ella es converteix en un adult) està determinada per "l'estat nutricional matern durant l'embaràs", i sobretot per deficiència de vitamina D, que és molt comú.
Majoria de les dones embarassades són deficients
Desafortunadament, la majoria de les dones embarassades és deficient en vitamines, minerals, aminoàcids i àcids grassos omega 3.
Àcids grassos Omega 3, especialment DHA, són part del cervell, el centre de NERV
1ff8
sistema d'unitats organitzatives, i la retina. Un nadó que necessita per al desenvolupament normal del cervell i els ulls.
Els nadons prematurs tenen més probabilitats de tenir TDAH, depressió i esquizofrènia, perquè els seus cervells no tenen l'oportunitat de desenvolupar-se plenament i incorporar tot el DHA que sigui necessari. D'altra banda, els fills de mares que consumeixen gran quantitat de peixos grassos tenen un millor desenvolupament intel · lectual i un CI més alt.
El problema és que gairebé el 90% de les dones no reben tan sols la mínima quantitat de DHA. Moltes dones tenen deficiència d'àcid fòlic, tot i la fortificació d'aliments. Les deficiències de magnesi, calci, ferro, vitaminsC, D, E, i molts altres nutrients són molt comuns, que poden posar en perill la salut de la mare i el nadó.
No compti amb multivitamínic prenatal - no funciona
La trista veritat és que una vitamina prenatal típica recepta no corregir la majoria de les deficiències, que són molt comuns en les dones embarassades.
Multivitamínic prenatal és una font pobra de nutrients. Tots els ingredients són sintètics, pel que el seu cos no pot utilitzar la forma en que utilitza els nutrients naturals dels aliments.
A més de que es carrega amb productes químics, com ara crospovidona, FD & C Xarxa N ° 40 laca d'alumini, hidroxipropilmetilcelulosa, lactosa, estearat de magnesi, oli mineral lleuger, polisorbat 80, lauril sulfat de sodi, àcid esteàric, Syloid, diòxid de titani i citrat de trietil. Ni vostè ni el seu nadó necessiten aquests productes químics. No ajuden, però només pot causar dany.
Com pot vostè estar segur de tenir la nutrició òptima
Coma una dieta saludable. Això significa menjar aliments naturals. La civada és natural, però a partir de cereals d'avena que es veu com xurros petites no ho és. Steak és natural, però no és carn de dinar. Els ous són naturals, batedors d'ous són escombraries artificial sintètic.
En altres paraules, menjar aliments de la manera que es produeix naturalment i evitar processats, aliments fets per l'home. Això generalment significa evitar qualsevol cosa que ve en caixes, llaunes i envasos de plàstic i tot el que té mesos la data de caducitat a partir d'avui. Menuts reals dels aliments, el menjar escombraries està plena de conservants, pel que pot durar per molt temps.
Coma fruites i verdures, fruits secs i llavors, baies, carn, pollastre, xai, ous, formatge, mantega i qualsevol altre aliment natural que t'agrada. Mariscs i peixos són en general bé, però menjar peix gran (salmó, tonyina, etc) amb moderació causa del seu contingut de mercuri potencialment alt.
Intenta minimitzar refrescos, gelats, galetes, pa blanc i arròs blanc, la majoria dels cereals per l'esmorzar i altres aliments processats.
Però fins i tot menjar una bona dieta es pot deixar que deficient en nutrients importants. És per això que recomanen suplements nutricionals.
Com ja he esmentat, les vitamines prenatals que el seu metge prescrit no és més que escombraries. Es tracta d'una combinació de productes químics de síntesi, alguns dels quals fins i tot poden ser perjudicials per al nadó en desenvolupament.
Vostè ha de prendre suplements només que es fan del menjar real. Hi ha una empresa anomenada Procés estàndard que ha estat la producció d'aliments a base de suplements des de 1920. Creixen les fruites i verdures en la seva pròpia granja orgànica certificada. Es deshidraten amb un sistema patentat de baixa calor d'alt buit procés que conserva tots els nutrients. Penseu en això com convertir un raïm en una passa de raïm. Les panses tenen tots els mateixos nutrients que el raïm, a excepció d'aigua.
També utilitzen les vísceres (fetge, ronyó, etc) de les vaques orgànics perquè tenen contingut de nutrients molt alt. Es combinen diferents ingredients per crear diversos suplements nutricionals. No hi ha res artificial, sense conservants, sense químics, només menjar de veritat amb els aliments reals.
Mai és massa d'hora o massa tard per començar. Ja sigui que estigui planejant el seu embaràs o està en el 3er trimestre, el que necessita una nutrició adequada en cada etapa.
Aquest és el programa que recomano als meus pacients:
· Catalyn - natural multivitamínic / multimineral fet de 12 diferents aliments
· Els B12 àcid fòlic - per extra d'àcid fòlic i vitamina B12
· Ferrofood - ferro orgànic natural
· Lactat de calci - calci natural i magnesi dels batecs
· TunaOmega petroli - font natural pura de DHA i EPA, garantit lliure de mercuri, els PCB i altres productes químics
Tots aquests són de procés estàndard. Només estan disponibles a través de professionals de la salut, a fi d'anar al seu lloc web i trobar un metge a prop teu. O pot trucar a la meva oficina al 718-769-0997 si no pots trobar a ningú a nivell local.
El punt important és això. Si voleu tenir un embaràs sa, sense complicacions i un nadó sa, ben desenvolupat, menjar menjar de veritat i portar menjar a base de suplements nutricionals.
Michael Teplitsky, MD ha estat practicant la medicina alternativa i holística des de fa més de 20 anys. Ell ha tractat milers de pacients que utilitzen la nutrició, les herbes, l'homeopatia i els suplements nutricionals. Ell és l'autor de la nutrició i la seva salut, un llibre que explica els conceptes nutricionals complexos i confusos en un llenguatge fàcil d'entendre laic. Si us plau visiti el http://www.CommonSenseHealthGuide.com per aconseguir un informe lliure de 7 mites de la salut que pot perjudicar, notícies de salut i altra informació valuosa.
Font de l'article: http://EzineArticles.com/?expert=Michael_Teplitsky
Autor: Michael Teplitsky

Envieu aquest missatge













































