Η μητρική διατροφή είναι το μυστικό της υγιή εγκυμοσύνη και ένα υγιές, καλά αναπτυγμένο μωρό

Κάθε μητέρα θέλει να έχει έναν εύκολο, απλό εγκυμοσύνη και ένα υγιές παιδί. Δυστυχώς, όλο και περισσότερες γυναίκες επιπλοκές της εγκυμοσύνης εμπειρία, όπως η αναιμία, η υψηλή αρτηριακή πίεση, προβλήματα του θυρεοειδούς, διαβήτη, πρόωρο τοκετό και χαμηλό βάρος γέννησης.

Τα περισσότερα παιδιά γεννιούνται με γενετικές ανωμαλίες και πολλοί από αυτούς που φαίνεται φυσιολογικό στη γέννησή πήγαινε για να αναπτύξουν προβλήματα υγείας αργότερα στη ζωή τους.

Ένας στους 10 τα παιδιά θα έχουν ΔΕΠ-Υ, ένας στους 150 θα γίνουν αυτιστικά. Τα παιδιά επηρεάζονται από άγχος, κατάθλιψη και διπολική διαταραχή. Τα παιδιά αναπτύσσουν διαβήτη τύπου 2, η οποία ήταν άγνωστη πριν από 20 χρόνια.

Οι ειδικοί συμφωνούν ότι τα περισσότερα από αυτά τα προβλήματα μπορούν να μειωθούν, αν όχι αδύνατη η σωστή διατροφή κατά την εγκυμοσύνη.

Τη διατροφή της μητέρας έχει επηρεάσει όχι μόνο για την εγκυμοσύνη και στο βάρος γέννησης του βρέφους, αλλά ακόμη και σχετικά με τον κίνδυνο γενετικών ανωμαλιών, οι επιπλοκές της εγκυμοσύνης, ασθένειας της μητέρας, καθώς και τις μελλοντικές ασθένειες, όταν το παιδί γίνεται ένας ενήλικας.

Θρεπτικά συστατικά μείωση των επιπλοκών της εγκυμοσύνης και γενετικές ανωμαλίες

Οι μελέτες δείχνουν ότι η σωστή διατροφή και τα συμπληρώματα διατροφής, όπως τα ιχθυέλαια, οι βιταμίνες C και Ε μπορεί να αποτρέψει την ασθένεια της μητέρας κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και του πρόωρου τοκετού. Η βιταμίνη Α και βήτα-καροτίνη, μαζί με το μαγνήσιο, το ιχθυέλαιο, και ο ψευδάργυρος μπορεί να μειώσει τη μητρική θνησιμότητα. Σιδήρου και φυλλικού οξέος μειώνουν αναιμία. Το ασβέστιο μειώνει τη συχνότητα εμφάνισης της προεκλαμψίας και υπέρτασης.

Σύμφωνα με το Journal of Nutrition:

«Πολλές μελέτες υποστηρίζουν την άποψη ότι μια σημαντική αιτία των επιπλοκών της εγκυμοσύνης μπορεί να είναι το καλύτερο διατροφής."

«Η συχνότητα και η σοβαρότητα των επιπλοκών της κύησης μπορεί να μειωθεί μέσω της βελτίωσης της θρεπτικής κατάστασης της μητέρας."

"Μητρική διατροφικές ελλείψεις ... μπορεί να συμβάλλουν σημαντικά στην εμφάνιση των γενετικών ανωμαλιών. "

Η μητρική διατροφή επηρεάζει το υπόλοιπο της ζωής του παιδιού

Η ιατρική έρευνα δείχνει ότι η καλή διατροφή κατά την εγκυμοσύνη και την παιδική ηλικία μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο του μωρού στο μέλλον καρκίνο.

Η σωστή μητέρα διατροφικά συμπληρώματα μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη αργότερα στη ζωή του παιδιού.

Ορισμένες συγκεκριμένες ελλείψεις (για παράδειγμα, μαγνήσιο) μπορεί επίσης να αυξήσει τον κίνδυνο διαβήτη μέλλον.

Ακόμα και στο μέλλον ο κίνδυνος οστεοπόρωσης (σε ένα μωρό όταν αυτός ή αυτή γίνεται ένας ενήλικας) καθορίζεται από «διατροφική κατάσταση της μητέρας κατά την εγκυμοσύνη» και ιδιαίτερα από ανεπάρκεια βιταμίνης D, η οποία είναι πολύ συνηθισμένη.

Οι περισσότερες έγκυες γυναίκες έχουν ανεπάρκεια

Δυστυχώς, οι περισσότερες έγκυες γυναίκες έχουν έλλειψη σε βιταμίνες, μέταλλα, αμινοξέα, και ωμέγα 3 λιπαρά οξέα.

Ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, ειδικά DHA, είναι μέρος του εγκεφάλου, οι κεντρικές Nerv
1ff8
ΠΡΟΪΟΝΤΑ σύστημα, και τον αμφιβληστροειδή. Ένα μωρό τους χρειάζεται για τη φυσιολογική ανάπτυξη του εγκεφάλου και των ματιών.

Τα πρόωρα βρέφη είναι πιο πιθανό να έχουν ADHD, η κατάθλιψη και η σχιζοφρένεια, επειδή οι εγκέφαλοί τους δεν έχουν την ευκαιρία να αναπτύξει πλήρως και να ενσωματώσει όλες τις DHA χρειαζόταν. Από την άλλη πλευρά, τα παιδιά των μητέρων που τρώνε μεγάλες ποσότητες λιπαρών ψαριών έχουν καλύτερη πνευματική ανάπτυξη και υψηλότερο δείκτη νοημοσύνης.

Το πρόβλημα είναι ότι σχεδόν το 90% των γυναικών δεν παίρνουν ακόμη και το ελάχιστο ποσό του DHA. Πολλές γυναίκες έχουν έλλειψη φυλλικού οξέος, παρά την ενίσχυση της διατροφής. Ελλείψεις σε μαγνήσιο, ασβέστιο, σίδηρο, vitaminsC, D, E, και πολλά άλλα θρεπτικά συστατικά είναι πολύ συχνές, οι οποίες μπορούν να θέσουν σε κίνδυνο την υγεία τόσο της μητέρας και του μωρού.

Μην υπολογίζετε σε προγεννητικό πολυβιταμίνη - δεν λειτουργεί

Η πικρή αλήθεια είναι ότι μια τυπική συνταγή προγενέθλια βιταμίνη δεν διορθώσει τα ελαττώματα, τα οποία είναι πολύ κοινά σε έγκυες γυναίκες.

Προγεννητική πολυβιταμινούχο σκεύασμα που είναι μια φτωχή πηγή θρεπτικών συστατικών. Όλα τα συστατικά είναι συνθετικά, έτσι ώστε το σώμα σας δεν μπορεί να τα χρησιμοποιήσετε με τον τρόπο που χρησιμοποιεί τα φυσικά θρεπτικά συστατικά των τροφών.

Plus είναι φορτωμένο με τις χημικές ουσίες, όπως κροσποβιδόνη, FD & C κόκκινο αριθ. 40 αλουμινίου λίμνη, υδροξυπροπυλική μεθυλική κυτταρίνη, λακτόζη, στεατικό μαγνήσιο, ορυκτά φως του πετρελαίου, πολυσορβικό 80, νάτριο λαουρυλοθειικό, στεατικό οξύ, syloid, διοξείδιο του τιτανίου και Κιτρικός τριαιθυλεστέρας. Ούτε εσείς ούτε το μωρό σας χρειάζεται αυτές τις χημικές ουσίες. Δεν βοηθούν, αλλά μπορεί να προκαλέσει μόνο ζημιά.

Πώς μπορείτε να είστε βέβαιοι να έχετε τη βέλτιστη διατροφή

Φάτε μια καλή διατροφή. Αυτό σημαίνει ότι τρώνε φυσικά τρόφιμα. Oatmeal είναι φυσικό, αλλά τα δημητριακά παρασκευάζονται από βρώμη που μοιάζει λίγο ντόνατς δεν είναι. Μπριζόλα είναι φυσικό, αλλά κρέας γεύμα δεν είναι. Τα αυγά είναι φυσικό, eggbeaters είναι συνθετικά αφύσικη σκουπίδια.

Με άλλα λόγια, τρώνε τα τρόφιμα με τον τρόπο που παράγεται με φυσικό τρόπο και να αποφευχθεί η επεξεργασία, τεχνητές τροφές. Αυτό συνήθως σημαίνει την αποφυγή κάτι που έρχεται σε κουτιά, μπιτόνια, και πλαστικές συσκευασίες και τίποτα που έχει ημερομηνία λήξης μήνες από σήμερα. Ρεάλ λάφυρα φαγητό, πρόχειρο φαγητό είναι φορτωμένο με συντηρητικά, έτσι ώστε να μπορεί να διαρκέσει για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Τρώτε φρούτα και λαχανικά, ξηροί καρποί και σπόροι, τα μούρα, το κρέας, κοτόπουλο, αρνί, αυγά, τυρί, βούτυρο, καθώς και κάθε άλλη φυσική τροφή που σας αρέσει. Τα θαλασσινά και τα ψάρια είναι συνήθως εντάξει, αλλά τρώνε μεγάλα ψάρια (σολομός, τόνος, κ.λπ.) με μέτρο λόγω των δυνητικά υψηλή περιεκτικότητα σε υδράργυρο.

Προσπαθήστε να ελαχιστοποιήσετε σόδα, παγωτά, μπισκότα, λευκό ψωμί και άσπρο ρύζι, τα περισσότερα δημητριακά πρωινού, καθώς και οποιαδήποτε άλλα επεξεργασμένα τρόφιμα.

Αλλά ακόμη και τρώει μια καλή διατροφή μπορεί να σας αφήσει έλλειψη σε σημαντικά θρεπτικά συστατικά. Γι 'αυτό προτείνουμε τα συμπληρώματα διατροφής.

Όπως ανέφερα, προγεννητικές βιταμίνες που σας όρισε ο γιατρός δεν είναι παρά σκουπίδια. Είναι ένας συνδυασμός των συνθετικών χημικών ουσιών, μερικές από τις οποίες μπορεί ακόμη και να είναι επιβλαβής για το αναπτυσσόμενο μωρό.

Θα πρέπει να πάρετε μόνο τα συμπληρώματα που γίνονται από τα πραγματικά τρόφιμα. Υπάρχει μια εταιρεία που ονομάζεται τυπική διαδικασία που έχει την παραγωγή τροφίμων με βάση τα συμπληρώματα από το 1920. Αυξάνονται τα φρούτα και τα λαχανικά με δική πιστοποιημένο βιολογικό αγρόκτημά τους. Θα αφυδατώνουν τους χρησιμοποιώντας μια κατοχυρωμένη με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας χαμηλής θερμότητας υψηλής κενό διαδικασία η οποία διατηρεί όλα τα θρεπτικά συστατικά. Σκεφτείτε το σαν μετατρέποντας ένα σταφύλι σε μια σταφίδα. Σταφίδες έχουν όλα τα ίδια θρεπτικά συστατικά, όπως τα σταφύλια, εκτός από το νερό.

Χρησιμοποιούν, επίσης, τα εντόσθια (συκώτι, νεφρά, κλπ) από οργανικά αγελάδες, επειδή έχουν πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε θρεπτικά συστατικά. Συνδυάζουν τα διαφορετικά συστατικά για να δημιουργήσουν διάφορα συμπληρώματα διατροφής. Δεν υπάρχει τίποτα τεχνητό, χωρίς συντηρητικά, χωρίς χημικά, μόνο πραγματικό φαγητό με την πραγματική θρεπτικά συστατικά.

Δεν είναι ποτέ πολύ νωρίς ή πολύ αργά για να ξεκινήσει. Είτε σχεδιάζετε απλά εγκυμοσύνη σας ή βρίσκονται στο 3ο τρίμηνο, θα πρέπει να έχετε σωστή διατροφή σε κάθε στάδιο.

Αυτό είναι το πρόγραμμα που συστήνω στους ασθενείς μου:

· Catalyn - ένα φυσικό πολυβιταμινούχο / πολυμεταλλικά γίνεται από 12 διαφορετικές τροφές

· Το φολικό οξύ Β12 - για επιπλέον φολικό οξύ και Β12

· Ferrofood - φυσικό οργανικό σίδηρο

· Γαλακτικό ασβέστιο - φυσικό ασβέστιο και το μαγνήσιο από beats

· TunaOmega πετρέλαιο - φυσικό καθαρή πηγή του DHA και EPA, εγγυημένα χωρίς υδράργυρο, PCBs, και άλλες χημικές ουσίες

Όλα αυτά είναι από την τυπική διαδικασία. Είναι διαθέσιμα μόνο μέσω επαγγελματίες υγείας, έτσι πηγαίνετε στην ιστοσελίδα τους και να βρουν ένα γιατρό κοντά σας. Ή μπορείτε να καλέσετε το γραφείο μου στο 718-769-0997, αν δεν μπορείτε να βρείτε κάποιον σε τοπικό επίπεδο.

Το σημαντικό σημείο είναι αυτό. Εάν θέλετε να έχετε μια υγιή, χωρίς επιπλοκές εγκυμοσύνη και ένα υγιές, καλά αναπτυγμένο μωρό, τρώει πραγματικά τρόφιμα και να λάβει τα τρόφιμα με βάση τα συμπληρώματα διατροφής.

Michael Teplitsky, MD έχει ασκήσει εναλλακτική και ολιστική ιατρική για πάνω από 20 χρόνια. Έχει θεραπεύσει χιλιάδες ασθενείς που χρησιμοποιούν τη διατροφή, βότανα, ομοιοπαθητική, και τα συμπληρώματα διατροφής. Είναι ο συγγραφέας του διατροφή και την υγεία σας, ένα βιβλίο που εξηγεί σύνθετες και προκαλούν σύγχυση διατροφικές έννοιες σε απλή και κατανοητή γλώσσα απλή γλώσσα. Παρακαλούμε επισκεφθείτε την http://www.CommonSenseHealthGuide.com για να πάρετε μια ελεύθερη έκθεση 7 Μύθοι για την υγεία που μπορεί να σας βλάψει, ειδήσεις για την υγεία, καθώς και άλλες πολύτιμες πληροφορίες.

Πηγή άρθρου: http://EzineArticles.com/?expert=Michael_Teplitsky

Συντάκτης: Michael Teplitsky

Mail αυτήν την ανάρτηση

Technorati Tags:

English flagItalian flagKorean flagChinese (Simplified) flagChinese (Traditional) flagPortuguese flagGerman flagFrench flagSpanish flagJapanese flagArabic flagRussian flagGreek flagDutch flagBulgarian flagCzech flagCroatian flagDanish flagFinnish flagHindi flagPolish flagRomanian flagSwedish flagNorwegian flagCatalan flagFilipino flagHebrew flagIndonesian flagLatvian flagLithuanian flagSerbian flagSlovak flagSlovenian flagUkrainian flagVietnamese flagAlbanian flagEstonian flagGalician flagMaltese flagThai flagTurkish flagHungarian flag
  • Blogs υγεία των γυναικών - BlogCatalog Blog Directory TopOfBlogs Γονείς Blogs