Majke Prehrana je tajna zdrave trudnoće i zdrava, dobro razvijena za bebe

Svaka majka želi imati jednostavan, nekompliciran trudnoće i zdravo dijete. Nažalost, sve više i više žena iskustvo komplikacija u trudnoći, kao što su anemija, visoki krvni tlak, problemi sa štitnjačom, dijabetesom, prerano isporuke i niske porođajne težine.

Više se djeca rađaju s urođenim manama i mnogi od onih koji se pojavljuju normalno pri rođenju ići na razvoj zdravstvene probleme kasnije u životu.

Jedan od 10 djeca će imati ADHD, jedan u 150 će postati autistična. Djeca su pogođeni tjeskoba, depresija i bipolarni poremećaj. Djeca dijabetes tipa 2, što je nečuveno samo prije 20 godina.

Stručnjaci se slažu da je većina tih problema može se smanjiti, pa čak i spriječiti pravilnu prehranu tijekom trudnoće.

Majka je prehrana ima utjecaja ne samo na trudnoću i na dijete rođenja težinu, ali čak i na rizik od urođenih mana, komplikacija u trudnoći, majke bolest, bolesti i budućnost kada dijete postaje odrasla osoba.

Hranjiva smanjenje komplikacija u trudnoći i urođene mane

Studije pokazuju da pravilnom prehranom i prehrambenih dodataka, kao što su riblje ulje, vitamin C i E može spriječiti bolesti majke tijekom trudnoće i prijevremenog poroda. Vitamin A i beta-karoten, zajedno s magnezijem, riblje ulje i cink može smanjiti smrtnost majki. Željeza i folne kiseline smanjuju anemije. Kalcij smanjuje pojavu preeklampsije i visokog krvnog tlaka.

Prema časopisu Journal of Nutrition:

"Brojne studije podržava koncept da je glavni uzrok komplikacija u trudnoći može biti suboptimalne prehrane."

"Učestalost i ozbiljnost komplikacija u trudnoći može se smanjiti kroz poboljšanje hranjivih status majke."

"Majke prehrambene nedostatke ... možda biti značajan doprinos na pojavu porođajnih defekata. "

Majke prehrana će utjecati na ostatak života djeteta

Medicinska istraživanja pokazuju da je dobra prehrana tijekom trudnoće i djetinjstva može smanjiti rizik od bebe budućnosti raka.

Pravilno majke prehrambene nosa može smanjiti rizik od dijabetesa u kasnijem životu djeteta.

Određene specifične nedostatke (npr. magnezij) također mogu povećati rizik od dijabetesa budućnosti.

Čak i rizik od osteoporoze budućnosti (u dječjem kada on ili ona postaje odrasla osoba) utvrđuje se "majke nutritivni status tijekom trudnoće", a posebno nedostatak vitamina D, koji je vrlo čest.

Većina trudnica su nedovoljan

Nažalost, većina trudnica su manjkavi u vitaminima, mineralima, aminokiselinama, i omega-3 masnih kiselina.

Omega 3 masne kiseline, posebno DHA, dio mozga, središnji Nerv
1ff8
čite sustava, i mrežnice. Beba ih treba za normalan razvoj mozga i očiju.

Prerano rođena djeca imaju veću vjerojatnost da imaju ADHD, depresija, shizofrenija i, jer je njihov mozak nije imala priliku da u potpunosti razviti i inkorporirati sve DHA je potrebna. S druge strane, djeca majki koje jedu velike količine masne ribe imaju bolji intelektualni razvoj i veći IQ.

Problem je u tome da gotovo 90% žena ne bi čak i minimalni iznos od DHA. Mnoge žene su manjkavi u folne kiseline, bez obzira na hranu utvrda. Nedostaci magnezija, kalcija, željeza, vitaminsC, D, E, i mnoge druge hranjive tvari su vrlo česte, što može ugroziti zdravlje i majke i djeteta.

Ne računati na prenatalne multivitaminsko - to ne radi

Tužna istina je da je tipičan recept prenatalne vitamine i minerale ne ispravi nedostatke većine, koji su vrlo čest kod trudnica.

Prenatalna multivitaminsko je loš izvor hranjivih tvari. Svi sastojci su sintetski, tako da vaše tijelo ne može ih koristiti na način da koristi prirodne hranjive tvari iz hrane.

Plus se učitava s kemikalijama, kao što su crospovidone, FD & C Crvena No 40 aluminijskih jezero, hydroxypropyl metil-celuloze, laktoza, magnezij stearat, mineralna ulja svjetlo, polisorbat 80, natrij lauryl sulfat, stearinske kiseline, syloid, titan dioksid i triethyl citrata. Ni vi ni vaše dijete treba te kemikalije. Oni ne pomažu, ali mogu samo uzrokovati štetu.

Kako možete biti sigurni da su najoptimalniji prehrani

Jedite dobra dijeta. To znači jesti prirodnu hranu. Zobena kaša je prirodna, ali žitarica od zobi koji izgleda kao mala krafne nije. Odrezak je prirodno, ali ručak meso nije. Jaja su prirodni, sintetički eggbeaters su neprirodno nešto posve bezvrijedno.

Drugim riječima, jesti hranu na način da se prirodno proizvodi i izbjegavajte obrađeno, čovjek-made hrane. To obično znači izbjegavanje svega što dolazi u kutije, limenke, plastične i pakete i sve što je mjesecima datum isteka od danas. Prava hrana kvari, junk food je učitan s konzervansi, tako da može trajati dugo vremena.

Jedite voće i povrće, orašasti plodovi i sjemenke, bobice, meso, piletina, janjetina, jaja, sir, maslac, i bilo koje druge prirodne hrane koja vam se sviđa. Plodovi mora i ribe su obično OK, ali jedu velike ribe (losos, tuna i sl.) u umjerenim količinama zbog potencijalno veliku žive sadržaja.

Pokušajte smanjiti soda, sladoled, keks, bijeli kruh i bijela riža, većina žitarica za doručak, i bilo koje druge prerađene hrane.

Ali čak i jede dobra dijeta može ostaviti nedovoljan u važnim hranjivim tvarima. To je razlog zašto JA preporučiti prehrambenih dodataka.

Kao što sam spomenuo, prenatalni vitamini da liječnik propisao nije ništa drugo nego nešto posve bezvrijedno. To je kombinacija sintetskih kemikalija, od kojih neke čak i svibanj biti štetne za razvoj djeteta.

Te bi trebao uzeti samo dodataka koji su izrađeni od stvarne hrane. Tu je tvrtka zove Standardni postupak koji je za proizvodnju hrane temelji se nadovezuje od 1920. Oni rastu voće i povrće na vlastitu certificiranih organskih farmi. Oni dehidrirati ih koristi patentirani niske topline visoke vakuum proces koji zadržava sve hranjive tvari. Zamislite to kao okreće grožđa u grožđica. Grožđice su svi isti kao i hranjive tvari grožđa, osim za vodu.

Oni također koriste iznutrice (jetra, bubreg, itd.) iz organskih krava, jer oni imaju vrlo visoke hranjivih tvari. Oni kombiniraju različite sastojke za stvaranje različitih prehrambenih dodataka. Ne postoji ništa umjetno, bez konzervansa, bez kemikalija, samo pravi hrana sa stvarnim hranjivim tvarima.

To je nikada nije prerano ili prekasno za početak. Bilo da ste samo planirate trudnoću ili su u 3. tromjesečju, trebate pravilnu prehranu u svakoj fazi.

To je program koji sam ja preporučujem da svoje pacijente:

· Catalyn - prirodni multivitaminsko / multimineral od 12 različitih namirnica

· Folna kiselina B12 - za dodatne folne kiseline i B12

· Ferrofood - prirodnih organskih željeza

· Kalcij laktat - prirodni kalcij i magnezij iz otkucaja

· TunaOmega ulja - prirodno čisti izvor DHA i EPA, zajamčeno bez žive, PCB, i drugih kemikalija

Sve su to iz standardnog procesa. Oni su dostupni samo putem zdravstvene praktičare, pa idu na svojim web stranicama i pronaći liječnika u vašoj blizini. Ili možete nazvati moj ured na 718-769-0997, ako ne možete naći bilo tko na lokalnoj razini.

Važno je to. Ako želite imati zdrava, nekompliciranih trudnoće i zdrava, dobro razvijena beba, jesti pravi hrane i hrane se na temelju prehrambenih dodataka.

Michael Teplitsky, MD je trenirao alternativne i holistički lijek za preko 20 godina. On je liječiti tisuće pacijenata pomoću prehrane, bilje, homeopatiju i prehrambenih dodataka. On je autor Prehrana i vaše zdravlje, knjiga koja objašnjava složena i zbunjujuća prehrambene koncepte u lako razumljiv laik jezik. Molimo posjetite http://www.CommonSenseHealthGuide.com dobiti besplatno izvješće 7 Zdravlje Mitovi koji može vas povrijediti, zdravlje vijesti i ostale vrijedne informacije.

Članak Izvor: http://EzineArticles.com/?expert=Michael_Teplitsky

Autor: Michael Teplitsky

Mail this post

Technorati Tags:

English flagItalian flagKorean flagChinese (Simplified) flagChinese (Traditional) flagPortuguese flagGerman flagFrench flagSpanish flagJapanese flagArabic flagRussian flagGreek flagDutch flagBulgarian flagCzech flagCroatian flagDanish flagFinnish flagHindi flagPolish flagRomanian flagSwedish flagNorwegian flagCatalan flagFilipino flagHebrew flagIndonesian flagLatvian flagLithuanian flagSerbian flagSlovak flagSlovenian flagUkrainian flagVietnamese flagAlbanian flagEstonian flagGalician flagMaltese flagThai flagTurkish flagHungarian flag
  • Žene Zdravlje Blogs - BlogCatalog Blog Directory TopOfBlogs Roditeljstvo Blogovi