Kiekviena mama nori turėti lengvą, paprastą nėštumo ir sveikas vaikas. Deja, vis daugiau ir daugiau moterų patirtis nėštumo komplikacijų, pavyzdžiui, anemija, aukštas kraujo spaudimas, skydliaukės sutrikimai, diabetas, priešlaikinis gimdymas, mažas gimimo svoris.
Daugiau vaikai gimsta su įgimtais defektais ir daugelis tų, kurie atrodo normalus gimimo metu plėtoti sveikatos problemų vėliau gyvenime.
Vienas iš 10 vaikai turės ADHD, vienas iš 150 taps autizmo. Vaikai kenčia nuo nerimo, depresijos ir bipolinio sutrikimo. Vaikai sukurti 2 tipo diabetu, kuris buvo negirdėto tik prieš 20 metų.
Ekspertai sutaria, kad dauguma šių problemų gali būti sumažintas ir net užkirsti kelią tinkama mityba nėštumo metu.
Motinos mityba turi įtakos ne tik nuo nėštumo ir kūdikio gimimo svorio, bet net apsigimimų, nėštumo komplikacijų, motinos ligas, ir ateities ligų riziką, kai vaikas tampa pilnametis.
Maistinės medžiagos sumažina nėštumo komplikacijų ir apsigimimų
Tyrimai rodo, kad tinkama mityba ir mitybos priedus, pavyzdžiui, žuvų taukų, vitaminų C ir E gali apsaugoti nuo motinos ligos nėštumo metu ir priešlaikinis gimdymas. Vitaminas A ir beta-karotinas kartu su magniu, žuvų taukai, ir cinko gali sumažinti gimdyvių mirtingumą. Geležies ir folio rūgštis mažina anemiją. Kalcis mažina tikimybę preeklampsija ir aukšto kraujo spaudimo.
Pagal Journal of Nutrition ":
"Daugybė tyrimų patvirtina koncepciją, kad pagrindinė priežastis, dėl nėštumo komplikacijų gali būti neoptimalus mityba".
"Nėštumo komplikacijų dažnis ir sunkumas gali būti sumažintas per motinos maistinių medžiagų statuso gerinimo."
"Motinos mitybos trūkumai gali būti dideli didina apsigimimų atsiradimą. "
Motinos mitybą, turės įtakos vaiko gyvenime pailsėti
Medicininiai tyrimai rodo, kad gera mityba nėštumo metu ir vaikystėje gali sumažinti vaiko riziką ateityje vėžio.
Tinkamas motinos mitybos papildai gali sumažinti riziką susirgti diabetu, vėliau vaiko gyvenime.
Tam tikrų konkrečių trūkumų, pavyzdžiui, magnio) taip pat gali padidinti būsimo diabeto riziką.
Net ateityje osteoporozės rizika kūdikiui, kai jis tampa suaugęs) nustatomas pagal "motinos mitybą nėštumo metu, ir ypač vitamino D trūkumas, kuris yra labai dažnas.
Dauguma nėščių moterų yra nepakankamas
Deja, labiausiai nėščios moterys trūksta vitaminų, mineralų, amino rūgščių, omega 3 riebalų rūgščių.
Omega-3 riebalų rūgštys, ypač DHA, yra smegenų dalis, centrinis Nerv
1ff8
praeito sistema, ir tinklainė. Kūdikiui reikia normaliam vystymuisi, smegenų ir akių.
Neišnešiotiems kūdikiams yra labiau linkę turėti ADHD, depresija ir šizofrenija, nes jų smegenys neturėjo progos visiškai parengti ir įtraukti visą tai reikia DHA. Kita vertus, vaikai motinų, kurie valgo daug riebiųjų žuvų dalis turi geriau intelektinė raida ir aukštesnius IQ.
Problema ta, kad beveik 90% moterų negauna net minimalaus kiekio DHA. Daugelis moterų trūksta folio rūgšties, nepaisant to, maistą stiprinantys. Trūkumai magnio, kalcio, geležies, vitaminsC, D, E, ir daugelis kitų maistinių medžiagų, yra labai dažnas, kuris gali kelti pavojų motinos ir kūdikio sveikatą.
Nesitikėkite Prenatalinio polivitaminų - jis neveikia
Liūdna tiesa yra tai, kad tipiškas receptas prenatalinei vitaminas nėra ištaisyti daugelį trūkumų, kurie labai dažnai nėščioms moterims.
Prenatalinė multivitaminų prastos maistinių medžiagų šaltinis. Visos sudedamosios dalys yra sintetinės, todėl jūsų kūnas negali naudotis jiems, kaip ji naudoja natūralias maistines medžiagas iš maisto.
Plius ji yra pakrautas su cheminėmis medžiagomis, pavyzdžiui, krospovidonas, FD & C Red No 40 aliuminio ežero, hidroksipropilo metilceliuliozės, laktozės, magnio stearatas, mineralinio aliejaus šviesos, polisorbatas 80, natrio laurilsulfatas, stearino rūgštis, syloid, titano dioksido ir trietilo citratas. Nei jūs, nei jūsų kūdikis turi šių cheminių medžiagų. Jie nepadeda, o gali tik pakenkti.
Kaip jūs galite būti tikri, kad optimaliausią mitybą
Valgykite gerą dietos. Tai reiškia, valgyti natūralių maisto produktų. Avižiniai dribsniai yra natūralus, tačiau grūdų pagamintas iš avižų, kad atrodo kaip maži spurgų nėra. Kepsnys yra natūralu, tačiau tyrolska nėra. Kiaušiniai yra natūralus, eggbeaters, yra sintetiniai nenatūralus šiukšlių.
Kitaip tariant, valgyti maistą, kaip jis yra natūraliai gaminamas ir išvengti perdirbami, dirbtinių maisto. Tai paprastai reiškia, kad išvengti nieko, kad ateina į dėžutes, skardines, ir plastikinių paketų ir nieko, kad turi galiojimo datą mėnesius nuo šiandien. Nekilnojamasis maisto iškasos, greito maisto yra pakrautas su konservantais, todėl ji gali trukti ilgą laiką.
Valgyti vaisių ir daržovių, riešutų ir sėklų, uogų, mėsos, vištienos, avienos, kiaušiniai, sūris, sviestas, ir bet kurio kito fizinio maisto, kad jums patinka. Seafood ir žuvys paprastai yra gerai, bet valgyti saikingai didelių žuvų (lašiša, tunas, ir tt), nes potencialiai didelis gyvsidabrio kiekis.
Stenkitės minimizuoti soda, ledus, sausainius, balta duona, balti ryžiai, dauguma dribsnius, ir jokių kitų perdirbtų maisto produktų.
Bet, net valgo gerą maistą, gali būti palikti jums trūksta svarbių maistinių medžiagų. Štai kodėl aš rekomenduoju maisto papildų.
Kaip jau minėjau, gimdymą vitaminų, kad jūsų gydytojas yra nieko, bet šiukšlių. Tai derinys iš sintetinių cheminių medžiagų, iš kurių kai kurie gali net būti žalingi besivystančiam kūdikiui.
Jūs turite imtis tik papildų, kurie yra pagaminti iš nekilnojamojo maisto. Yra kompanijos "Standartinis procesas, gaminant maisto papildus, nuo 1920. Jie augina vaisius ir daržoves savo sertifikuotų ekologiškų ūkyje. Jie džiovinkite juos naudojant patentuotą žemo šilumos aukšto vakuumo, kuris išlaiko visas maistingąsias medžiagas. Pagalvokite apie tai, kaip paversti paverčia vynuogių razinų. Razinos turi visas tas pačias maistinių medžiagų, išskyrus vandenį, kaip vynuogių.
Jie taip pat naudotis organų mėsos (kepenų, inkstų ir kt.) Iš organinių karvių, nes jie turi labai didelę maistinę vertę. Jie derinti įvairius ingredientus, kurti įvairių maisto papildų. Nėra nieko dirbtinio, jokių konservantų, jokių chemikalų, tik valgis, su realiais maistinių medžiagų.
Jis niekada nėra per anksti arba per vėlai pradėti. Nesvarbu, ar jūs tik planuojate nėštumą ar 3 trimestro, jums reikia tinkamos mitybos visuose etapuose.
Tai yra programa, aš rekomenduoju savo pacientams:
· Catalyn - natūralus polivitaminų / multimineral, pagamintas iš 12 įvairių maisto produktų
· Folio rūgštis B12 - už papildomą folio rūgšties ir B12
· Ferrofood - natūralus organinis geležies
· Kalcio laktatas - natūralus kalcio ir magnio iš beats
· TunaOmega aliejus - natūraliai grynas šaltinis DHA ir EPA, garantuojamas be gyvsidabrio, PCB, ir kitų cheminių medžiagų
Visa tai yra iš standarto proceso. Jie prieinami tik per sveikatos specialistų, todėl eiti į savo interneto svetainėje ir rasti arčiausiai jūsų gydytojas. Arba galite paskambinti savo biurą 718-769-0997, jei jūs negalite rasti visiems vietoje.
Svarbus dalykas yra tai. Jei norite turėti sveiką, paprastą nėštumo ir sveiką, gerai išvystytą kūdikis, valgyti tikrą maistą ir maisto mitybos papildus.
Michael Teplitsky, MD buvo praktikuojančių alternatyvą ir holistinę mediciną, per 20 metų. Jis traktuojamas tūkstančius pacientams, vartojantiems mityba, vaistažolės, homeopatija, ir maisto papildų. Jis yra mitybos ir sveikatos, knyga, kuri paaiškina sudėtingas ir painus mitybos sąvokas lengva suprasti profanas kalbą autorius. Prašome apsilankykite http://www.CommonSenseHealthGuide.com gauti nemokamą ataskaitą 7 sveikatos mitus, kurie gali jums pakenkti, sveikatos naujienas, ir kitą vertingą informaciją.
Straipsnis Šaltinis: http://EzineArticles.com/?expert=Michael_Teplitsky
Autorius: Michael Teplitsky

Nusiųsti šį pranešimą













































