Elke moeder wil hebben een eenvoudige, ongecompliceerde zwangerschap en een gezond kind. Helaas, meer en meer vrouwen ervaren de zwangerschap complicaties, zoals bloedarmoede, hoge bloeddruk, schildklierproblemen, diabetes, vroeggeboorte en laag geboortegewicht.
Meer kinderen worden geboren met aangeboren afwijkingen en veel van degenen die normaal lijken bij de geboorte gaan om gezondheidsproblemen te ontwikkelen op latere leeftijd.
Een 10 kinderen hebben ADHD, een in 150 zal autistisch te worden. Kinderen worden beïnvloed door angst, depressie en bipolaire stoornis. Kinderen ontwikkelen van diabetes type 2, dat was ongehoord van slechts 20 jaar geleden.
Deskundigen het erover eens dat de meeste van deze problemen kunnen worden beperkt en zelfs voorkomen door de juiste voeding tijdens de zwangerschap.
Mother's voeding heeft een invloed hebben op niet alleen op de zwangerschap en op het kind de geboorte van gewicht, maar ook op het risico op aangeboren afwijkingen, complicaties tijdens de zwangerschap, maternale ziekte, en in de toekomst ziekten als het kind volwassen wordt.
Voedingsstoffen verminderen zwangerschapscomplicaties en aangeboren afwijkingen
Studies tonen aan dat de juiste voeding en voedingssupplementen, zoals visolie, vitamine C en E kan moeder de ziekte te voorkomen tijdens de zwangerschap en vroeggeboorte. Vitamine A en beta-caroteen, samen met magnesium, visolie, en zink kunnen verminderen moedersterfte. Ijzer en foliumzuur te verminderen bloedarmoede. Calcium vermindert de incidentie van pre-eclampsie en hoge bloeddruk.
Volgens de Journal of Nutrition:
"Tal van studies ondersteunen het concept dat een belangrijke oorzaak van de zwangerschap complicaties kunnen suboptimale voeding zijn."
"Frequentie en ernst van de zwangerschap complicaties kunnen worden verminderd door een verbetering van de voedingstoestand van de moeder."
"Moeder voedingstekorten ... kan in belangrijke mate bijdragen aan het ontstaan van aangeboren afwijkingen. "
Voeding van de moeder van invloed op de rest van het leven van het kind
Medisch onderzoek toont aan dat een goede voeding tijdens de zwangerschap en bij kinderen kan verminderen baby's risico van toekomstige kanker.
Een goede moeder voedingssupplementen kan het risico van diabetes op latere leeftijd kind.
Bepaalde specifieke tekortkomingen (bijvoorbeeld magnesium) kan ook het risico van toekomstige diabetes.
Zelfs de kans op toekomstige osteoporose (bij een baby als hij of zij volwassen wordt) wordt bepaald door "de moeder voedingstoestand tijdens de zwangerschap" en vooral door vitamine D-tekort, wat zeer vaak voorkomt.
De meeste zwangere vrouwen zijn ontoereikend
Helaas zijn de meeste zwangere vrouwen hebben een tekort aan vitaminen, mineralen, aminozuren en omega 3 vetzuren.
Omega 3 vetzuren, vooral DHA, zijn deel van de hersenen, centrale nerv
1ff8
organisatie-eenheden systeem, en het netvlies. Een baby heeft ze nodig voor de normale ontwikkeling van de hersenen en de ogen.
Prematuren hebben meer kans op ADHD, depressie en schizofrenie hebben, omdat hun hersenen niet over een kans om zich volledig te ontwikkelen en omvatten alle DHA het nodig had. Aan de andere kant, kinderen van moeders die eten veel vette vis hebben een betere intellectuele ontwikkeling en een hoger IQ.
Het probleem is dat bijna 90% van de vrouwen niet krijgen zelfs de minimale hoeveelheid DHA. Veel vrouwen hebben een tekort aan foliumzuur, ondanks voedselverrijking. Tekorten aan magnesium, calcium, ijzer, vitaminsC, D, E, en vele andere voedingsstoffen komen zeer vaak voor, dat kan de gezondheid van zowel de moeder als de baby in gevaar brengen.
Reken er niet op prenatale multivitamine - het werkt niet
De trieste waarheid is dat een typisch recept prenatale vitamine niet wordt de meeste tekortkomingen, die zeer veel voorkomen bij zwangere vrouwen.
Prenatale multivitamine is een slechte bron van voedingsstoffen. Alle ingrediënten zijn synthetische, zodat je lichaam kan ze niet gebruiken van de manier waarop het natuurlijke voedingsstoffen gebruikt uit de voeding.
Bovendien wordt geladen met chemicaliën, zoals crospovidon, FD & C rood nr. 40 Aluminium Lake, hydroxypropylmethylcellulose, lactose, magnesiumstearaat, minerale olie licht, polysorbaat 80, natriumlaurylsulfaat, stearinezuur, Syloid, titaandioxide en triethylcitraat. Noch u noch uw baby nodig heeft deze chemische stoffen. Zij zijn niet te helpen, maar kan alleen schadelijk zijn.
Hoe kunt u er zeker van om de meest optimale voeding hebben
Eet een goed dieet. Dit betekent natuurlijk voedsel te eten. Havermout is natuurlijk, maar granen gemaakt van haver, die ziet eruit als kleine donuts is het niet. Steak is natuurlijk, maar boterhamworst is het niet. Eieren zijn natuurlijk, eggbeaters zijn synthetisch onnatuurlijke rommel.
Met andere woorden, eet zoals Uiteraard wordt geproduceerd en voorkomen verwerkt kunstmatige voeding. Dit betekent meestal niets te doen dat wordt geleverd in dozen, blikjes en plastic verpakkingen en alles wat de vervaldatum maanden na vandaag heeft. Echt voedsel bederft, is junk food vol met conserveringsmiddelen, dus het kan duren voor een lange tijd.
Eet fruit en groenten, noten en zaden, bessen, vlees, kip, lam, eieren, kaas, boter, en alle andere natuurlijke voedsel dat u wilt. Vis en zeevruchten en vis zijn meestal OK, maar eten grote vis (zalm, tonijn, etc.) met mate als gevolg van potentieel hoog kwikgehalte.
Probeer frisdrank, ijs, koekjes, wit brood en witte rijst, de meeste ontbijtgranen, en alle andere bewerkte voedingsmiddelen te minimaliseren.
Maar ook het eten van een goed dieet kan worden laat je een tekort aan belangrijke voedingsstoffen. Daarom adviseer ik voedingssupplementen.
Zoals ik al zei, prenatale vitamines die je arts voorgeschreven is niets anders dan rommel. Het is een combinatie van synthetische stoffen, waarvan sommige zelfs schadelijk voor de ontwikkeling baby.
Je moet alleen supplementen die zijn gemaakt van echt voedsel. Er is een bedrijf met de naam Standard Process, dat is voedsel op basis van een aanvulling op de productie sinds 1920. Ze groeien groenten en fruit op hun eigen biologische boerderij. Ze drogen ze met behulp van een gepatenteerde lage warmte hoog vacuüm proces dat alle voedingsstoffen behoudt. Zie het als het draaien van een druif in een rozijn. Rozijnen hebben alle dezelfde voedingsstoffen als druiven, met uitzondering van water.
Ze gebruiken ook orgaanvlees (lever, nieren, enz.) uit de biologische koeien, omdat ze een zeer hoge voedingswaarde. Zij combineren verschillende ingrediënten verschillende voedingssupplementen maken. Er is niets kunstmatig, geen conserveringsmiddelen, geen chemicaliën, alleen echt eten met echte voedingsstoffen.
Het is nooit te vroeg of te laat om te beginnen. Of u nu net uw zwangerschap plannen of zijn in het 3e trimester, moet u de juiste voeding in elke fase.
Dit is het programma raad ik aan om mijn patiënten:
· Catalyn - een natuurlijke multivitamine / multimineral gemaakt van 12 verschillende voedingsmiddelen
· Foliumzuur B12 - voor extra foliumzuur en B12
· Ferrofood - natuurlijke organische ijzer
· Calciumlactaat - natuurlijke calcium en magnesium uit beats
· TunaOmega olie - natuurzuiver bron van DHA en EPA, gegarandeerd vrij van kwik, PCB's, en andere chemicaliën
Al deze zijn van Standard Process. Ze zijn alleen verkrijgbaar via gezondheidswerkers, dus ga op hun website en vinden van een arts in uw buurt. Of u kunt bellen naar een kantoor op 718-769-0997 als je niet kunt ter plaatse vinden niemand.
Het belangrijke punt is dit. Wilt u een gezonde, ongecompliceerde zwangerschap en een gezonde, goed ontwikkelde baby te hebben, eten echt voedsel en nemen voedsel op basis van voedingssupplementen.
Michael Teplitsky, MD is het beoefenen van alternatieve en holistische geneeskunde meer dan 20 jaar. Hij heeft duizenden patiënten behandeld met behulp van voeding, kruiden, homeopathie, en voedingssupplementen. Hij is de auteur van Voeding en uw gezondheid, een boek dat complexe en verwarrende voedingsconcepten legt in een gemakkelijk te begrijpen leek taal. Ga naar de http://www.CommonSenseHealthGuide.com om een gratis rapport 7 Gezondheid mythen die kan je pijn doen, gezondheid nieuws, en andere waardevolle informatie te krijgen.
Bron van het artikel: http://EzineArticles.com/?expert=Michael_Teplitsky
Auteur: Michael Teplitsky

Mail dit bericht













































