Odżywiania matki jest tajemnicą zdrowej ciąży i zdrowego, Niemowlę dobrze rozwiniętą

Każda matka chce mieć proste, nieskomplikowane ciąży i zdrowe dziecko. Niestety, coraz więcej kobiet powikłania ciążowe doświadczenia, takie jak niedokrwistość, wysokie ciśnienie krwi, problemy z tarczycą, cukrzyca, przedwczesnego porodu i niskiej urodzeniową masą ciała.

Więcej dzieci rodzi się z wadami wrodzonymi i wielu z tych, którzy pojawiają się prawidłowe po urodzeniu rozwinie się problemy zdrowotne w późniejszym życiu.

Jeden na 10 Dzieci będą mieć ADHD, jeden w 150 będzie autystyczny. Dzieci są dotknięte lęku, depresji i choroby afektywnej dwubiegunowej. Dzieci rozwijają cukrzycę typu 2, co było niespotykane zaledwie 20 lat temu.

Eksperci są zgodni, że większość z tych problemów może być zmniejszone, a nawet zapobiegać przez właściwego odżywiania w czasie ciąży.

Odżywianie matki ma wpływ nie tylko na przebieg ciąży i niemowlęcia masą urodzeniową, ale nawet na ryzyko wad wrodzonych, powikłania ciąży, choroby matki i chorobami przyszłości, kiedy dziecko staje się dorosłym.

Składniki odżywcze zmniejszenie powikłań ciąży i wad wrodzonych

Badania wykazują, że właściwa dieta i suplementy, takie jak olej rybny, witaminy C i E może zapobiec chorobom matki w czasie ciąży i porodu przedwczesnego. Witamina A i beta-karoten wraz z magnezu, olej z ryb i cynku może zmniejszyć śmiertelności matek. Żelazo i kwas foliowy zmniejszenie niedokrwistości. Wapń zmniejsza częstość występowania stanu przedrzucawkowego i wysokie ciśnienie krwi.

Według Journal of Nutrition:

"Liczne badania potwierdzają tezę, że główną przyczyną powikłań ciąży może być optymalna odżywianie".

"Częstotliwość i nasilenie powikłań ciąży może być zmniejszona poprzez poprawę składników odżywczych statusu matki."

"Matczyne niedobory żywieniowe ... może być znacznym stopniu przyczyniają się do występowania wad wrodzonych. "

Odżywiania matki wpływa na resztę życia dziecka

Badania medyczne pokazują, że dobre odżywianie podczas ciąży i dzieciństwa może zmniejszyć ryzyko dziecka w przyszłości raka.

Prawidłowa suplementacja odżywiania matki może zmniejszyć ryzyko wystąpienia cukrzycy w późniejszym życiu dziecka.

Niektóre specyficzne braki (na przykład magnezu) może również zwiększać ryzyko rozwoju cukrzycy.

Nawet ryzyko osteoporozy w przyszłości (w dziecku, gdy on lub ona staje się dorosły) jest określone przez "macierzyńską stanu odżywienia kobiet w ciąży", a zwłaszcza przez niedobór witaminy D, co jest bardzo powszechne.

Większość kobiet w ciąży są niewystarczające

Niestety, większość kobiet w ciąży występuje niedobór witamin, minerałów, aminokwasów i kwasów tłuszczowych omega-3.

Kwasy tłuszczowe Omega 3, zwłaszcza DHA, są częścią mózgu, centralny nerv
1ff8
Jednostki organizacyjne systemu i siatkówki. Dziecko potrzebuje ich do prawidłowego rozwoju mózgu i oczu.

Wcześniaki są bardziej narażone na ADHD, depresji i schizofrenii, bo ich mózgi nie mają szansę w pełni rozwinąć i zawierać wszystkie DHA to potrzebne. Z drugiej strony, dzieci matek, które jedzą duże ilości tłustych ryb mają lepiej rozwój intelektualny oraz wyższe IQ.

Problemem jest to, że prawie 90% kobiet nie dostać nawet minimalnej ilości DHA. Wiele kobiet z niedoborem kwasu foliowego, mimo wzbogacania żywności. Niedobory magnezu, wapnia, żelaza, vitaminsC, D, E, i wiele innych składników odżywczych są bardzo powszechne, które mogą zagrozić zdrowiu matki i dziecka.

Nie licz na prenatalnej multiwitaminowy - nie działa

Smutną prawdą jest to, że typowa recepta prenatalnej witamina nie rozwiąże większość niedociągnięć, które są bardzo powszechne u kobiet w ciąży.

Prenatal multiwitaminowy jest słabym źródłem składników odżywczych. Wszystkie składniki są syntetyczne, więc organizm nie może ich używać w sposób używa naturalnych składników odżywczych z pożywienia.

Plus jest ładowany za pomocą środków chemicznych, takich jak krospowidon, FD & C czerwony nr 40 lak, hydroksypropylometylocelulozę, laktoza, stearynian magnezu, lekki olej mineralny, polisorbat 80, laurylosiarczan sodu, kwas stearynowy, syloid, dwutlenek tytanu i cytrynian trietylu. Ani ty, ani twoje dziecko potrzebuje tych chemikaliów. Nie pomagają, ale mogą tylko zaszkodzić.

Jak możesz być pewny, że najbardziej optymalne odżywianie

Jedz dobrej diety. Oznacza to jeść naturalne pożywienie. Owsianka jest naturalne, ale zboże wykonane z owsa, który wygląda jak małe pączki nie jest. Stek jest naturalne, ale Mielonka nie jest. Jaja są naturalne, eggbeaters są syntetyczne nienaturalny śmieci.

Innymi słowy, jeść sposób jest naturalnie produkowany i uniknąć przetworzone przez człowieka pokarmów. To zazwyczaj oznacza, unikając wszystkiego, co przychodzi w pudełkach, puszkach, oraz opakowań z tworzyw sztucznych i wszystko, co posiada miesięcy Data wygaśnięcia od dzisiaj. Prawdziwi psują żywności, śmieciowe jedzenie jest ładowany z konserwantów, więc może trwać długo.

Jedz owoce i warzywa, orzechy i nasiona, jagody, mięso, kurczak, baranina, jajka, ser, masło, i wszelkie inne naturalne jedzenie, które lubisz. Owoce morza i ryby są zazwyczaj OK, ale jeść duże ryby (łosoś, tuńczyk, itp.) z umiarem ze względu na potencjalnie dużą zawartość rtęci.

Staraj się zminimalizować soda, lody, ciastka, biały chleb i biały ryż, większość płatków śniadaniowych, oraz wszelkie inne żywności przetworzonej.

Ale nawet jedzenie dobrej diety można zostawić cię niedobór ważnych składników odżywczych. Dlatego polecam suplementów żywieniowych.

Jak już wspomniałem, prenatalnych witamin, które was lekarz przepisał to nic innego jak śmieci. Jest to połączenie syntetycznych związków chemicznych, z których niektóre mogą nawet być szkodliwe dla rozwijającego się dziecka.

Należy wziąć tylko suplementów, które są wykonane z prawdziwego jedzenia. Istnieje firma o nazwie Standardowy proces, który zajmuje się produkcją żywności na bazie suplementów od 1920 roku. Rosną owoce i warzywa z własnej certyfikowanych gospodarstw ekologicznych. Oni odwodnić je za pomocą opatentowanego niskiej ciepła wysokiej próżni proces, który zachowuje wszystkie składniki odżywcze. Potraktujcie to jak kręcenie winogron do z rodzynek. Rodzynki mają te same składniki odżywcze jak winogron, z wyjątkiem wody.

Korzystają także podroby (wątroba, nerki, itd.) z ekologicznych krów, ponieważ mają bardzo wysoką zawartość składników odżywczych. Łączą one w sobie różne składniki do tworzenia różnych suplementów żywieniowych. Nie ma nic sztucznego, bez konserwantów, żadnych substancji chemicznych, tylko prawdziwym pokarmem, z prawdziwymi składników odżywczych.

Nigdy nie jest za wcześnie lub zbyt późno, aby rozpocząć. Niezależnie od tego czy dopiero planujesz ciążę lub są w 3. trymestrze ciąży, trzeba właściwego odżywiania na każdym etapie.

Jest to program polecam do moich pacjentów:

· Catalyn - naturalne multiwitaminy / multimineralne wykonane z 12 różnych produktów spożywczych

° kwas foliowy B12 - za dodatkową kwas foliowy i B12

· Ferrofood - naturalne organiczne żelazo

· Mleczan wapnia - naturalny wapń i magnez z uderzeń

· TunaOmega olej - naturalnie czyste źródło DHA i EPA, gwarantuje wolne od rtęci, PCB oraz innych substancji chemicznych

Wszystko to są od standardowego procesu. Są one dostępne wyłącznie za pośrednictwem placówek ochrony zdrowia, więc idź na ich stronie internetowej i znaleźć lekarza w pobliżu. Można też zadzwonić do mojego biura na 718-769-0997, jeśli nie możesz znaleźć nikogo na miejscu.

Ważne jest to. Jeśli chcesz mieć zdrowe, nieskomplikowaną ciąży i zdrowy, dobrze rozwinięty dziecko, jeść prawdziwego jedzenia i wziąć jedzenie na bazie suplementów żywieniowych.

Michael Teplitsky, MD praktykuje alternatywę i medycyny od ponad 20 lat. Był traktowany tysięcy pacjentów stosujących żywienie, zioła, homeopatia, i suplementów żywieniowych. Jest autorem Żywienia i zdrowia, książka, która wyjaśnia skomplikowane i kłopotliwe odżywcze koncepcji w łatwy do zrozumienia język laika. Proszę odwiedzić http://www.CommonSenseHealthGuide.com aby uzyskać bezpłatny raport 7 mitów zdrowotnych, które mogą cię zranić, Health News i inne wartościowe informacje.

Artykuł Źródło: http://EzineArticles.com/?expert=Michael_Teplitsky

Autor: Michael Teplitsky

Napisz ten post

Technorati Tags:

Zostaw komentarz

Poprzednia wiadomość:

Następny post: