Každá mamička chce mať jednoduché, nekomplikované tehotenstvo a zdravé dieťa. Bohužiaľ, stále viac žien, komplikácie skúsenosti tehotenstva, ako sú anémia, vysoký krvný tlak, problémy so štítnou žľazou, diabetes, predčasný pôrod a nízka pôrodná hmotnosť.
Viac detí sa rodí s vrodenými vadami a mnoho z tých, ktorí sa objavia normálne pri narodení sa vyvinú zdravotné problémy v neskoršom živote.
Jeden z 10 Deti budú mať ADHD, jeden zo 150 bude autistické. Deti sú ovplyvnené úzkosti, depresie a bipolárnej poruchy. Deti rozvoju cukrovky 2. typu, ktorý bol neslýchaný iba 20 rokov.
Odborníci sa zhodujú, že väčšina z týchto problémov môžu byť znížené a dokonca predísť správnou výživou v tehotenstve.
Matky výživa má vplyv nielen na tehotenstvo a na dojčatá pôrodnou hmotnosťou, ale aj na riziko vrodených chýb, tehotenské komplikácie, choroba matky, a budúce choroby, keď sa dieťa stane dospelým.
Živiny znižovať tehotenské komplikácie a vrodené vady
Štúdie ukazujú, že správnej diéty a výživové doplnky, ako je rybí olej, vitamíny C a E môže zabrániť ochorenia matky počas tehotenstva a predčasného pôrodu. Vitamín A a beta-karotén spolu s horčíkom, rybí tuk, a zinku môže znížiť úmrtnosť matiek. Železa a kyseliny listovej znižuje anémiu. Vápnika znižuje výskyt preeklampsie a vysoký krvný tlak.
Podľa časopisu Journal of Nutrition:
"Početné štúdie podporuje predstavu, že hlavnou príčinou tehotenských komplikácií môže byť optimálnu výživu."
"Frekvencia a závažnosť komplikácií v tehotenstve môže byť znížená o zlepšenie nutričného stavu matky."
"Materské nutričné nedostatky ... môže byť výraznou mierou prispievajú k výskytu vrodených vád. "
Výživa matky bude mať vplyv na zvyšok života dieťaťa
Lekársky výskum ukazuje, že správna výživa počas tehotenstva a detstva môže znížiť detskú riziko budúcej rakoviny.
Správne nutričné suplementácia matiek môže znížiť riziko cukrovky v neskoršom živote dieťaťa.
Niektoré špecifické nedostatky (napr. horčík) môže tiež zvýšiť riziko budúceho diabetu.
Dokonca aj riziko budúcich osteoporózy (v dieťa, keď on alebo ona sa stane dospelý) je určená "materskej stavu výživy počas tehotenstva" a predovšetkým deficitom vitamínu D, čo je veľmi časté.
Väčšina tehotných žien sú nedostatočné
Bohužiaľ, väčšina tehotných žien je nedostatok vitamínov, minerálnych látok, aminokyselín a omega 3 mastných kyselín.
Omega 3 mastné kyseliny, najmä DHA, sú súčasťou mozgu, centrálne nerv
1ff8
OU systému a sietnice. Dieťa potrebuje pre normálny vývoj mozgu a očí.
Predčasne narodené deti majú väčšiu pravdepodobnosť, že ADHD, depresie a schizofrénie, pretože ich mozog nemal možnosť naplno rozvinúť a začleniť všetky DHA je potrebné. Na druhú stranu, deti matiek, ktoré jedia veľké množstvo tučných rýb majú lepšiu duševný vývoj a vyššie IQ.
Problém je, že takmer 90% žien nedostávajú ani minimálne množstvo DHA. Mnoho žien trpí nedostatkom kyseliny listovej, cez obohatenie stravy. Nedostatky z horčíka, vápnika, železa, vitaminsC, D, E, a mnoho ďalších živín sú veľmi časté, čo môže ohroziť zdravie matku i dieťa.
Nespoliehajte na prenatálnej multivitamín - nefunguje
Smutnou pravdou je, že typický predpis prenatálne vitamín neopraví väčšinu nedostatkov, ktoré sú veľmi časté u tehotných žien.
Prenatálnej multivitamín je chudobný zdroj živín. Všetky prísady sú syntetické, takže vaše telo nemôže používať tak, ako to používa prírodné živiny z potravy.
Plus je naložený s chemickými látkami, ako sú krospovidón, FD & C Red č 40 hliníkových jazero, hydroxypropyl-methylcelulóza, laktózy, stearan horečnatý, minerálne oleje svetlo, polysorbát 80, laurylsíran sulfát, kyselina stearová, syloid, oxid titaničitý a Trietylester citrátu. Ani vy, ani vaše dieťa potrebovať tieto chemikálie. Nemajú síce pomôcť, ale môže len poškodiť.
Ako si môžete byť istí, že najviac optimálnu výživu
Jedzte dobrú stravu. To znamená jesť prírodné potraviny. Ovsené vločky je prirodzený, ale z obilnín ovos, ktorý vyzerá ako malé šišky nie je. Steak je prirodzené, ale obed mäso nie je. Vajcia sú prírodné, eggbeaters sú syntetické neprirodzené nevyžiadanú.
Inými slovami, jesť jedlo, ako to je prirodzený a vyhnúť spracované, umelá potraviny. To obvykle znamená vyhnúť sa všetkému, čo prichádza do krabíc, plechoviek a plastových obalov a čokoľvek, čo má exspiračnej mesiaca odo dneška. Ozajstné jedlo pokazí, je nezdravé jedlo naložený s konzervanty, tak to môže trvať dlhú dobu.
Jedzte ovocie a zeleninu, orechy a semená, plody, mäso, kuracie, jahňacie, vajcia, syr, maslo a iné prírodné potraviny, ktoré sa vám páči. Morské plody a ryby sú obvykle v poriadku, ale jedia veľké ryby (losos, tuniak, atď) s mierou, pretože potenciálne vysoký obsah ortuti.
Snažte sa minimalizovať sóda, zmrzlina, sušienky, biely chlieb a bielej ryže, väčšina cereálie a iné spracované potraviny.
Ale aj jesť dobrá strava môže byť nechať nedostatok dôležitých živín. Preto odporúčam doplnky výživy.
Ako som už spomenul, prenatálne vitamíny, ktoré vám predpísal lekár nie je nič iné ako odpad. Je to kombinácia syntetických chemických látok, z ktorých niektoré môžu byť škodlivé aj pre vyvíjajúce sa dieťa.
Tie by mali len doplnky stravy, ktoré sú vyrobené z pravého jedla. Tam je spoločnosť s názvom štandardný proces, ktorý vyrába potraviny na báze doplnkov od roku 1920. Rastú ovocie a zeleninu z vlastnej certifikované ekologické farmy. Oni dehydratácii je pomocou patentovaného nízkou tepelnou vysoké vákuum proces, ktorý zachováva všetky živiny. Ber to ako otočením hrozno do hrozienkami. Hrozienka majú všetky rovnaké živiny ako hrozno, okrem vody.
Oni tiež používajú mäso orgánov (pečeň, obličky, atď) z organických kráv, pretože majú veľmi vysoký obsah živín. Spájajú rôzne prísady vytvárať rôzne doplnky výživy. Nie je nič umelého, žiadne konzervačné látky, žiadne chemikálie, len ozajstné jedlo s reálnymi živín.
Nikdy nie je príliš skoro alebo príliš neskoro začať. Či už ste práve plánovanie tehotenstva alebo sú v 3. trimestri, je nutné správnej výživy v každej etape.
To je program, odporúčam svojim pacientom:
· Catalyn - prírodný multivitamín / multiminerálový z 12 rôznych potravinách
° kyseliny listovej B12 - pre extra kyselinou listovou a vitamínom B12
· Ferrofood - prírodné organické železo
· Vápnik laktát - prírodný vápnik a horčík z čias
· TunaOmega olej - prirodzene čistý zdroj DHA a EPA, zaručene bez ortuti, PCB a ďalších chemikálií
To všetko sú od štandardného procesu. Sú k dispozícii len prostredníctvom lekári, tak choďte na svojich webových stránkach a nájsť lekára vo vašom okolí. Alebo môžete zavolať na 718-769-0997 svoj úrad, ak nie je možné nájsť niekoho na mieste.
Dôležitým bodom je to. Ak chcete mať zdravú, nekomplikované tehotenstvo a zdravé, dobre vyvinuté dieťa, jesť naozajstné jedlo a vziať potraviny na báze nutričné doplnky.
Michael Teplitsky MUDr praktizuje alternatívnej a celostnej medicíny pre viac ako 20 rokov. Má liečiť tisíce pacientov užívajúcich výživu, bylinky, homeopatia, a nutričné doplnky. Je autorom Výživa a vaše zdravie, knihy, ktorá vysvetľuje zložité a mätúce nutričné pojmy ľahko pochopiteľné laického jazyka. Prosím, navštívte http://www.CommonSenseHealthGuide.com dostať zadarmo správu 7 zdraví mýty, ktoré môžu ublížiť, zdravotnej správy a ďalšie cenné informácie.
Článok Zdroj: http://EzineArticles.com/?expert=Michael_Teplitsky
Autor: Michael Teplitsky

Poslať tento príspevok













































