Кожна мати хоче мати простий, неускладненій вагітності і здорову дитину. На жаль, все більше і більше жінок, ускладнення вагітності досвід, такі як анемія, високий кров'яний тиск, проблеми з щитовидною залозою, цукровий діабет, передчасними пологами і низькою вагою при народженні.
Більше дітей народжуються із вродженими дефектами, і багато з тих, хто здаються нормальними при народженні перейти до розробки проблеми зі здоров'ям у подальшому житті.
Один з 10 Діти будуть мати ADHD, один з 150 стане аутизмом. Діти страждають від тривоги, депресії і біполярного розладу. Діти розвитку діабету 2 типу, який був нечуваним всього 20 років тому.
Експерти сходяться на думці, що більшість з цих проблем можуть бути скорочені і навіть запобігти правильним харчуванням під час вагітності.
Харчування матері має впливають не тільки на вагітність і на масу тіла при народженні дитини, але навіть на ризик вроджених дефектів, ускладнень вагітності, захворювання матері, і майбутні хвороби, коли дитина стає дорослою.
Живильні речовини зниження ускладнень вагітності і вроджених дефектів
Дослідження показують, що правильне харчування і харчові добавки, такі як риб'ячий жир, вітаміни С і Е може запобігти хвороби матері під час вагітності і передчасних пологів. Вітамін А і бета-каротин, а також магнію, риб'ячий жир, цинку може знизити материнську смертність. Заліза і фолієвої кислоти зменшити анемію. Кальцій знижує частоту розвитку прееклампсії і високого кров'яного тиску.
За даними журналу харчування:
"Численні дослідження підтверджують концепцію, що основною причиною ускладнень під час вагітності може бути субоптимальних харчування".
"Частота і тяжкість ускладнень вагітності можуть бути знижені за рахунок поліпшення поживних статус матері."
"Материнська недостатнього харчування ... може бути істотно сприяють появі вроджених дефектів. "
Материнське харчування впливає на все життя дитини
Медичні дослідження показують, що правильне харчування під час вагітності та в дитинстві можуть знизити ризик дитини майбутнього раку.
Правильне материнської харчові добавки можуть знизити ризик розвитку діабету пізніше в житті дитини.
Деякі специфічні недоліки (наприклад, магнію) також може збільшити ризик майбутнього діабету.
Навіть ризик майбутніх остеопорозу (у дитини, коли він або вона стає дорослою) визначається «материнського харчування під час вагітності" і особливо вітаміну D дефіцит, який є дуже поширеним явищем.
Більшість вагітних жінок страждають від недостатнього
На жаль, більшість вагітних жінок відчувають дефіцит вітамінів, мінералів, амінокислот, а також омега-3 жирних кислот.
Омега-3 жирних кислот, особливо ДГК, є частиною головного мозку, центральної нервів
1ff8
Підрозділи системи і сітківки ока. Дитина потребує їх для нормального розвитку мозку і очей.
Недоношені діти частіше мають СДУГ, депресії і шизофренії, тому що їх мозок не мали можливість повною мірою розвивати і включати в себе всі DHA це необхідно. З іншого боку, діти матерів, які їдять велику кількість жирної риби краще інтелектуального розвитку та підвищення IQ.
Проблема в тому, що майже 90% жінок не отримують навіть мінімальної кількості DHA. Багато жінок відчувають дефіцит фолієвої кислоти, незважаючи фортифікації продуктів харчування. Дефіцит магнію, кальцію, заліза, vitaminsC, D, E, і багато інші поживні речовини дуже поширені, що може поставити під загрозу здоров'я як матері і дитини.
Не розраховуйте на допологової полівітаміни - це не працює
Сумна істина полягає в тому, що типовий рецепт вітаміни не виправити більшість недоліків, які надзвичайно поширені серед вагітних жінок.
Пренатальна мультивітамінний бідний джерело поживних речовин. Всі інгредієнти є синтетичними, так що ваш організм не може використовувати їх, як вона використовує натуральні поживні речовини з їжі.
Крім того, він завантажується з хімічними речовинами, такими як кросповідон, FD & C Red № 40 алюмінієвих озера, гідроксипропілметилцелюлоза, лактоза, магнію стеарат, легкі нафтопродукти, полісорбат 80, натрію лаурилсульфат, стеаринова кислота, Syloid, діоксид титану і триетилцитрат. Ні ви, ні вашій дитині потрібні ці хімічні речовини. Вони не допомагають, але може тільки завдати шкоди.
Як ви можете бути впевнені, щоб мати найбільш оптимальне харчування
Їжте хорошу дієту. Це означає, їдять натуральні продукти. Вівсянка є природним, але каша з вівса, який виглядає як маленькі пончики це не так. Стейк природно, але обід м'ясо не є. Яйця є природними, eggbeaters є синтетичними неприродним сміття.
Іншими словами, є їжу, як вона утворюється природним шляхом і уникнути оброблені, штучні продукти харчування. Це зазвичай означає, уникаючи всього, що приходить в коробки, консервні банки та пластикові пакети і все, що має місяців термін дії з сьогоднішнього дня. Реальна псує їжу, нездорова їжа завантажується з консервантами, тому він може тривати протягом тривалого часу.
Їжте фрукти і овочі, горіхи та насіння, ягоди, м'ясо, курка, баранина, яйця, сир, вершкове масло, і будь-який інший натуральної їжі, яка вам подобається. Морепродукти та риба, як правило, добре, але є велика риба (лосось, тунець тощо) у помірному через потенційно високою вміст ртуті.
Постарайтеся звести до мінімуму соду, морозиво, печиво, білий хліб і білий рис, більшість сухих сніданків, і будь-які інші оброблені харчові продукти.
Але навіть їжа хороша дієта можуть залишити вас бракує важливих поживних речовин. Ось чому я рекомендую харчові добавки.
Як я вже говорив, вітаміни для вагітних, що ви доктор прописав нічого, крім сміття. Вона являє собою поєднання синтетичних хімічних речовин, деякі з яких можуть бути навіть шкідливі для дитини, що розвивається.
Ви повинні приймати тільки добавок, які виготовляються з натуральної їжі. Існує компанії під назвою Стандартний процес, який займається виробництвом харчової добавки заснований з 1920-х. Вони вирощують фрукти й овочі на власних сертифікованих органічних фермах. Вони зневоднюють їх за допомогою запатентованої низькою тепло високого вакууму процес, який зберігає всі поживні речовини. Думайте про нього, як перетворення винограду на родзинки. Ізюм все ж поживних речовин, як виноград, окрім води.
Вони також використовують м'ясні субпродукти (печінка, нирки тощо) з органічних корів, бо вони дуже високого вмісту поживних речовин. Вони поєднують у собі різні інгредієнти для створення різних харчових добавок. Існує нічого штучного, без консервантів, ніяких хімічних речовин, тільки справжня їжа з реальними поживних речовин.
Вона ніколи не буває занадто рано або занадто пізно, щоб почати. Якщо ви тільки плануєте вагітність, або перебувають у 3-й триместр, необхідне правильне харчування на кожному етапі.
Це програма, яку я рекомендую своїм пацієнтам:
· Catalyn - природний полівітаміни / полімінеральних з 12 різних продуктів
· В12 фолієва кислота - для додаткової фолієвої кислоти і B12
· Ferrofood - натуральне органічне залізо
· Кальцій лактат - натуральний кальцій і магній з ударів
· TunaOmega нафту - природно чисте джерело DHA і EPA, гарантується безкоштовне ртуті, ПХБ, і інших хімічних речовин
Все це від стандартного процесу. Вони доступні тільки через лікарів-практиків, так що йти на їх веб-сайт і знайти лікаря, поруч з вами. Або Ви можете зателефонувати в офіс 718-769-0997, якщо ви не можете знайти кого-небудь на місцевому рівні.
Важливий момент полягає в наступному. Якщо ви хочете мати здорові, неускладненій вагітності і здорових, добре розвинених дитини, тобто реальну їжу і приймати засновані на продуктах харчування харчових добавок.
Михайло Теплицький, доктор медичних наук практикує альтернативної та холістичної медицини вже більше 20 років. Він лікував тисячі пацієнтів, які використовують харчування, трави, гомеопатія, і харчових добавок. Він є автором Харчування і Ваше здоров'я, книга, яка пояснює, складною і заплутаною харчування понять в легко зрозуміти неспеціаліста мовою. Будь ласка, відвідайте http://www.CommonSenseHealthGuide.com , щоб отримати безкоштовний звіт 7 Охорона здоров'я міфи, які може заподіяти вам шкоди, здоров'я новини та іншу цінну інформацію.
Стаття Джерело: http://EzineArticles.com/?expert=Michael_Teplitsky
Автор: Михайло Теплицький

Пошта цей пост













































